fredag 25 november 2005

Julklappar



Äntligen är de flesta julklapparna köpta! Det är rätt så många människor i stan men ändå inte så många att jag känt mig som i något "before christmas" - helvete. Jag har lyckats hålla mig borta från att köpa mängder av gulligt julpynt. Inte en enda kula eller ängel faktiskt. Det är jag stolt över. Men däremot köpte jag en bok "Bättre digitalfoto med rätt fotograferingsteknik".

Nareszcie udalo mi sie kupic wiekszosc prezentow choinkowych. Duzo ludzi na miescie ale nie tak duzo zebym ja sie czula jak w jakims przedswiatecznym piekle. Zdolalam sie trzymac na odleglosc od pokusy kupowania ozdob swiatecznych. Ani jednej bombki albo aniolka! Jestem z siebie dumna. W zamian za to kupilam sobie ksiazke o wlasciwej technice fotografowania kamera cyfrowa.

Inga kommentarer: