lördag 14 september 2013

Nu flyger jag iväg...

 
 
Hej på Er mina trogna besökare!
 
Sedan jag skaffade mig mobilen med alla dess möjligheter har mitt liv förflyttats till dess hemliga rum. Och bloggen blir dammigare för varje dag som går, tyvärr. Min fina bonusdotter introducerade Instagram för mig och jag har blivit fast där. Med en lätt beröring på skärmen når jag Facebook och min familj och mina vänners liv där på mindre än en sekund. Att starta datorn börjar verka så... vad ska jag säga... omständigt.
 
Samtidigt har jag blivit full av tvivel inför bloggandet. Mitt liv är just nu en smula kaotiskt och i det finns det saker, personliga sådana, som gör mig oerhört ledsen. Men jag varken kan eller vill basunera ut sådant till hela världen. Att å andra sidan skriva opersonligt och egentligen ingetsägande känns meningslöst för mig. Därför har jag bestämt mig för att helt enkelt lägga ner bloggen. Jag kommer att inom kort låsa den för jag vill inte radera mina inlägg. Det är trots allt många år av mitt liv som ligger inkapslade i tusentals ord. Att låsa bloggen verkar vara det enda rätta då.
 
För Er som vill följa mig genom mina bilder finns jag som sagt på Instagram. Där hittar ni mig som stilla72. Och för Er som vill hålla lite personligare kontakt med mig finns jag på FB som Anna Stilla.
 
Jag önskar Er alla en underbar höst...
 
Anna 
 
 

5 kommentarer:

Emileitha/Tarja sa...

Önskar dig allt gott,livet gör sina krokar o vi måste bara trampa den stigen ...

smultron sa...

Var sak har sin tid, brukar man ju säga. Har uppskattat din blogg. Kram!

Laila sa...

Jag kommer att sakna dig ♥
Lycka till med det som bekymrar dig. Jag hoppas verkligen att det landar på ett sätt som är bra för dig.

Skulle du vilja ha kontakt når du mig på
lailass2@yahoo.se

Anna Ström Åhlén sa...

Nämen! Kommer att sakna dina kloka inlägg och vackra foton. Men allt har sin tid.

Jag följer dig på FB. Ta hand om dig!

Kram

Anonym sa...

Jag har följt din blogg i flera år, och den har gett mej så stor glädje med dina inlägg och vackra kort. Jag har inte tillgång till Facebook, och vet inte ens vad instagram är, jag har en antik mobil.. Blev väldigt ledsen att läsa att du lägger ner din fantastiska blogg.. Nu blir livet fattigare.. Jag önskar dej allt gott. Jag hoppas innerligt att du nån gång ska sakna ditt bloggande, och startar upp din blogg nån gång i framtiden.. Kram Eva