söndag 21 april 2013

Husligheter får vänta...



Jag hängde tvätten ute. För första gången i år. Lucy kände på sig att det var något spännande för hon placerade sig bredvid torkställningen och stannade där en bra stund. Jag planerade att ta tag i ännu fler husligheter men ack, dessa planer blev det inget av. För att jag gick ut på en kort promenad. Som i själva verket varade i många timmar. Jag kan inte stanna inomhus när våren lockar på mig med blå himmel och varma sydvindar. Det är bara omöjligt...


2 kommentarer:

Emileitha/Tarja sa...

Jag måste också ut , helst hela tiden när det är vår.
Drömmer mig till landet o egen stuga, kunna vara ute så mycket jag vill.

Fru Purjo sa...

Jag måste också bara ut. Är vädret tillräckligt ok för att vistas ute så vill jag ut. Är det dessutom en solig och riktigt varm vårdag går det liksom inte att vara inne :-)