tisdag 2 oktober 2012

Helt galet


Ibland måste man kliva ut ur sin bekvämlighetszon. Speciellt om man har livsplaner som kräver lite djärva handlingar. Och det har jag. Så jag har varit lite djärv och anmält mig till en heldagskurs i Stockholm. Jag ska dit på lördag. Må gudarna vara med mig då för jag ger mig ut på ett riktigt äventyr. Så långt från min bekvämlighetszon som det är bara möjligt. 

Jag är lite elak och medvetet låter bli att skriva vad jag ska syssla med. Allt för att ni ska ha en anledning att komma tillbaka hit. En sak är dock klar: jag är helt galen.

4 kommentarer:

Emileitha/Tarja sa...

Du är modig..inte galen.
Låter kul... väntar med spänning.. Håller tummarna.
Finns massa fina ställen att utforska..

EvaP sa...

Den här bilden gillar jag.

För övrigt finns det en bok om en fiskmås som vägrar tro på sina vänner om att det inte går att flyga fortare, han envisas, han tränar och han kraschar - till slut når han en riktigt hög fart och då händer det något...

Med tanke på bilden och din djärva tur till Stockholm, de hör ihop och är alltså - enligt min filosofi - ett tecken på att du valt rätt väg.

Raija sa...

Underbart brukar vara lite galet. Och det krävs mod för att vara just galen. Så nu ser jag fram emot att få läsa här, vilka galna upptåg du hittat på :-).

Anna Stilla sa...

Jag vet inte om jag är så modig, Emileitha. Ibland tror jag att i mitt fall handlar det om rent galenskap :)

Eva, tack för din tolkning. Just nu behöver jag höra den för jag är väldigt rädd.

Raija, på lördag ska jag avslöja precis allt.