tisdag 22 maj 2012

Jag cyklar igen


Jag och min cykel har blivit vänner igen. Min dröm om egen taxi med tillhörande chaufför, choklad samt kyld energidryck är fortfarande väldigt aktuell. Dock i brist på taxin får cykeln duga. I alla fall sådana vackra sommardagar som idag. Det är nästan som att man vill sjunga när man cyklar. Oturligt nog är jag då väldigt upptagen med att flåsa så sjungandet får fåglarna stå för.


Och rapsen blommar och jag fattar precis ingenting. När har den hunnit bli så här gul och vacker?

2 kommentarer:

Libe sa...

Du är så väldans hurtig :) både cyklar och promenerar till jobbet ! ...du måste ha ett väldigt bra flås... själv är jag glad om jag kommer ihåg att göra solhälsning på morgonen ;)

Anna Stilla sa...

Va? Gör du solhälsningar på morgonen? Jag är imponerad! Jag har tänkt göra desamma men bara tänkt. Den lata människan tänker för mycket och gör för lite, tyvärr...