onsdag 2 maj 2012

Bubblan


Jag börjar få rutin på det där med att promenera till och från jobbet. Idag har jag till och med tyckt att det känns ganska skönt att göra det. Cyklar jag så måste jag ha full uppmärksamhet på trafiken. Men om jag går så kan jag stanna i min egen bubbla. Den lämnar jag väldigt ogärna.

Igår kastades det stenar, glasflaskor och rökbomber på Eskilstunas gator. Poliser, blod, hat och ren idioti. Men i min egen värld slår björkarna ut, himlen är blå och tankarna är rena. 

Peace, love and understanding.
Samt yttrandefrihet.

2 kommentarer:

Anna sa...

Ja en egen bubbla är guld värd tycker jag också :) tror det är viktigt att kunna skärma av och fokusera på sig och sitt ibland. Du har en jättefin blogg med fina inlägg och jag får alltid energi och kreativa tankar efter ett besök här. Mvh Anna.

Anna Stilla sa...

Tusen tack Anna!