fredag 23 december 2011

God Jul


Jag trodde att arbetsdagen aldrig skulle ta slut. Jag tittade på klockan minst miljon gånger idag. Men till slut var allt klart och jag körde hem. För idag har jag varit djärv och tagit bilen. Magnus och barnen har städat, bakat och griljerat. Nu är nästan allt klart. Snart kan jag lägga mig i soffan och lämna den först på tisdag. Årets julhelg är för min del tre långa, sköna sovmorgonar. Ingen väckarklocka ska dra mig ur sängen och ingen kyla ska svepa om mig tidigt på morgonen. 

Jag önskar Er alla som besöker min blogg en fin julhelg.
Ta den med ro, pyssla om er själva och se till att ladda era mentala batterier.
Det tänker jag göra i alla fall.

En jättestor, gnistrande, julig kram till Er. 

5 kommentarer:

Annas resa sa...

God jul till dig också! Hoppas att du får vila så mycket som du vill och förtjänar!

Anonym sa...

God Jul till dig också!

Anonym sa...

GOD JUL
Agneta

kama sa...

Pogodnych i spokojnych Świat dla calej rodzinki,Kocham Was :)

skapasaker sa...

God jul Anna!
Släng dig i soffan och koppla av, njut av julhelgen!
Kram