söndag 4 september 2011

Det jag behöver


Egentligen skulle jag gå på ett danspass idag. Jag fick dock ge upp dessa planer för den enda sport-bh jag äger var otvättad. Och jag vägrar skumpa runt i en vanlig bh. Sådant slutar alltid i en pinsam katastrof. Nu vet jag vad jag behöver, fler träningsunderkläder. Det känns enormt roligt att veta vad jag egentligen behöver. Så där på riktigt. För det är en stor skillnad på vad man tror att man behöver och det man verkligen behöver. Nästa gång jag får lite tid över då ska jag köpa mig en sport-bh. Kanske till och med två. Om jag blir vild eller så.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Äsch, jag skulle ha plockat upp den otvättade ur tvättkorgen. Ingen mer än du skulle veta att den var otvättad!

Jeanette Nord sa...

Underbara du! Håller med Fru Hansson! Men visst är det härligt att veta vad man vill ha..... Jag vill ha ett får! Synd att jag inte kan hitta et sånt i tvättkorgen ;-)

Anna Stilla sa...

Hi hi hi, ni är roliga.

Jag vill också ha ett får, eller en hel fårfarm vill jag ha.