fredag 19 augusti 2011

Lugnt och stabilt


Jag har skickat mina polska gymnasiebetyg till VHS för bedömning. Ifall jag någon gång bestämmer mig för att plugga så vill jag veta hur det står till för min del. Igår fick jag resultatet och så här står det till: jag har ett betygsmedelvärde på 5,50 i betygskala 2-6. Jag är lite osäker på vad det egentligen innebär men jag antar att det är bra. Dessutom ger min gymnasieutbildning särskild behörighet i många ämnen, bland annat Matematik C, Naturkunskap B, Idrott och Hälsa A. Jag minns att jag pluggade en del :) Och vem vet, det är kanske inte alls färdigpluggat för mig än. Fast just nu har jag helt andra framtidsplaner som inkluderar hårt jobb och trygg inkomst. Jag inleder en lugn och stabil fas i mitt liv. Det behövs efter år av ovisshet, oro och knaper ekonomi. 

1 kommentar:

Raija sa...

Grattis till så fina betyg och att du har behörighet i flera ämnen. Skönt att ha sånt avklarat....ifall...:-)