söndag 24 juli 2011

Genom rutan och i farten


Egentligen skulle jag gå till köket och börja med maten. Men det blir sällan som man har planerat och absolut aldrig om SJ är inblandade i ens planer. Krångliga SJ har krånglat igen. Istället för att laga maten så blev vi tvungna att sätta oss i bilen och hämta barnen som satt fast i Arboga. Medan Magnus körde ägnade jag mig åt att genom bilrutan fotografera landskapet.

Vackra hus inklämda mellan träd, åkrar och skog.


Och de mindre vackra... ja, rent av gräsliga.


Dramatiska moln


och kolugna kor.


Själv var jag långt ifrån kolugn. Dawid övningskörde...


Men som ni märker så har vi kommit hem och då betyder det att allt har slutat lyckligt.

1 kommentar:

skapasaker sa...

Haha, jag vet vad du menar med övningskörningen...Fast nu är jag inte orolig längre, vi har hållt på ett tag.