fredag 11 februari 2011

Genom åren

Februari 2010

Jag är förstås förtvivlad. Så mycket snö? Igen? Kalla nordanvindar? När ska det sluta?
Men egentligen är allt i sin ordning för så har det alltid varit. Jag har kollat bland mina gamla inlägg och årets februari skiljer sig inte speciellt mycket från de tidigare. Kolla själva!

Februari 2009

Den här bilden är faktiskt lite historisk. På andra sidan ån kan ni se ett anrikt hotell som två dagar efter att jag hade tagit bilden brann ner. Branden var anlagd. 

Februari 2008

Ok, februari 2008 var tydligen mild. Jag hittade en fästing då.
Men det verkar vara ett undantag som bekräftar regeln.

Februari 2007

Vi var insnöade även 2007.
Det här är också en historisk bild för jag har inte kvar den cykeln. Någon usling stal den på stan.

Februari 2006

2006 avviker inte heller från vinterbilden.
Men kära nån vad Sara var liten då!

2 kommentarer:

Maria sa...

Här uppe har vi såklart alltid snö den här årstiden och jag blir alltid förvånad när jag ser växter i knopp någon annanstans i vårt avlånga land...

Anonym sa...

Fantastiskt foto med knoppen!!