söndag 20 februari 2011

Den perfekta söndagen






Vi har tillbringat nästan hela dagen hos Johanna och Andreas och deras två knasiga katter Wilma och Vega. Jag la beslag på en av deras mjuka soffor och tittade på tv några timmar i sträck. Hemma tittar jag nästan aldrig på tv för antigen är det motorsport eller kampsport på och det gillar jag inte alls. Men hos Johanna såg jag en massa intressanta program. Leila bakar och sådant. Och så fick jag lite god mat också. En perfekt söndag helt enkelt. 

5 kommentarer:

cruella sa...

Låter härligt. Men nog borde du kunna få lite inflytande över tv-tittandet där hemma?

Anna Stilla sa...

Han golvar mig alltför lätt så jag törs inte ;)

Raija sa...

Underbara bilder och speciellt på katterna...:-)

Anonym sa...

Va fint du fått det på din sida! Du lyckas verkligen fånga en speciell känsla i dina bilder!

Anonym sa...

Tsssss......du vet åxå hur fjärkontrollen funkar, så det är ju bara att du väljer.