onsdag 22 december 2010

Klä granen


Att klä granen är konst. Jag är en estet och håller mig till konstens alla regler så var jag tvungen att sticka näsan mellan barren och dirigera den konstnärliga processen. 

- Du är den värsta curlingsföräldern jag har sett - fick jag höra som tack.

Men jag ville bara... ja, ni vet... visa vägen, leda in i perfektion. Istället fick jag gömma mig i köket och fortsätta baka bullar. Barnen fick klä granen ifred, d. v. s utan någon ledning alls. Och visst blev det fint. Och visst gjorde dem ett fantastiskt jobb. Men..

Men när ingen ser så går ja och flyttar lite på kulorna :)
Bara lite...

4 kommentarer:

Maria sa...

Min yngsta tjej hängde allt som hon fick hänga på ungefär samma ställe. Men det korrigerade min äldsta dotter.

metamorphosis sa...

Nackdelen med att vara estet... ;-)

metamorphosis sa...

...och GOD JUL!
Det höll jag ju på att glömma!

kama sa...

Pogodnych i Spokojnych Świat Ania zycze calej rodzinie
Sle moc calusow
:)