onsdag 13 oktober 2010

Kloka händer


Eftersom det har varit en ganska tung dag, med många svåra samtal och eftersom jag har jobbat hårt de senaste veckorna så tänkte jag att ikväll skulle jag bara slappa. Ligga i soffan och kanske titta på en film, jag har ju en hel hög som väntar... Plötsligt slog det mig att jag inte alls slappar. Jag sitter här och händerna själva söker sig till något att peta på. Som om de förstod att hjärnan behöver avlastas just nu. Inuti huvudet är det nämligen lika rörigt som på soffbordet ikväll.

3 kommentarer:

Anonym sa...

och jag undrar nyfiket hur du gör för att göra pil och skriva på kortet?
Ewa

Anna Stilla sa...

Hej Ewa!

Jag gör det i Photoshop. Egentligen är det väldigt enkelt. Maila mig på annastilla@hotmail.com så förklarar jag närmare.

Libe sa...

Jag kan inte heller bara sitta stilla och inget göra .. min man säger att jag lyssnar på film istället för att se den för jag har alltid något annat för mig också ;)