torsdag 29 juli 2010

F-bebben



Jag drömde att jag hade en liten bebis. Jag var ute i stormen med bebisen och försökte göra allt för att rädda den. För övrigt så drömmer jag varenda natt och jag har enormt livliga drömmar. När jag var liten då trodde mina föräldrar att jag hittade på. Många av mina barndomsdrömmar minns jag än idag. Jag lägger inte så stor vikt vid drömmarna, jag försöker inte tyda dem på något sätt. Undantag är bebisdrömmar för de symboliserar alltid något speciellt, i mitt fall.

Mitt företag är min bebis. Det har jag tänkt på många gånger idag. Jag tänker på det varje dag, planerar dess framtid och gör allt för att det ska må bra. Jag och F-bebben ska klara varenda storm. Det är bara så.

3 kommentarer:

Toril sa...

Lycka till med F-bebben:)

Mona sa...

Go for it! :-)

Erik "Semlan" sa...

Jättevackert foto, gillar det.