torsdag 29 oktober 2009

Konkurs





Den enda garnaffären i centrum har gått i konkurs. Väldigt trist tycker jag. Jag blir nog tvungen till att i framtiden köpa garn på nätet. Men det är inte alls lika roligt som att handla garn på riktigt. Då kan man inte klämma på det, lägga olika färger bredvid varandra och se hur dem passar ihop... Den döende garnbutiken har haft 50% på allt och jag har hamstrat lite garn. Jag överlever ett tag till i alla fall.

Det är inte bara garnaffären som har gett upp. Det är även vår Stora Dator och Magnus formaterar den. Det innebär att jag får jobba på reservburken som tyvärr, orkar ingenting. Så det blir lite glest med bilder ett tag framöver. Och kanske med inlägg för jag får slåss med min dotter om nätverkskabeln. Lika bra att lämna walk over direkt.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns en garn affär vid järntorget vid nyfors oxå=)Kram Emelie

Anna Stilla sa...

Tack Emelie för tipset. Jag ska kolla affären så fort jag får tillfälle. Kram.

Unknown sa...

Tråkigt med konkursen av garnaffären...håller med Dej, man vill gärna klämma lite på alla härliga nystan innan man köper...

KRAM från Eva

kama sa...

Czy to jest "nasz " sklepik ?? Znaczy sie Twoj, moj na doczepke ,haha

Anna Stilla sa...

O nie Kama! To sklep z wloczka, ktory wlasnie zbankrutowal!!!!

kama sa...

ojoj :)