lördag 19 september 2009

Stilla och fluffigt



Det är morgon och snart kommer alla måsten till mig. Men innan dess då kan man smörja själen med lite musik, dricka sitt te och sjunka in i sig själv. På utsidan av mig själv har jag taggar men insidan är fylld av fluffiga vita moln. Därför tycker jag om att sjunka in i mig själv. Tack Soffy för tipset om Robert Plant, det är honom jag lyssnar på just nu. Och Christy Moore. Och Sade. En liten stund till för sedan måste jag krypa ut ur min fluffiga drömvärld och ta hårda tag om dagen.

3 kommentarer:

Annelie sa...

Robert Plant är perfekt för drömmande. Tack för de fina orden på min blogg häromdan, du vet hur man glädjer en kvinna :-)

Maria sa...

Låter så skönt med fluffiga vita moln. Önskar att jag var fylld med sådana just nu. Ska nog gå och lägga mig och vila en stund och låta dem fylla mig...

Anonym sa...

Ja visst är det bra? Passar så bra så här års...kram!