fredag 4 september 2009

Evelina och jag



Evelina har skrivit om mig idag. Jag är både stolt och väldigt generad på en och samma gång. Stolt för att de har hittat till min blogg och funnit den intressant. Generad för det är inte varje dag mitt namn syns på tidningars sidor. Jag tycker om reportaget, om layouten som är så enkel och ren, om bilderna som fotografen har tagit på oss och vårt hem. Samtidigt kan jag inte fatta att det är sant. Vi? I tidningen? Verkligen? Tack alla ni som följer min blogg. Utan ert intresse skulle jag nog sluta blogga för länge sedan.

Evelina kommer ut varje fredag. Det är en helgbilaga till Eskilstunas dagstidning Eskilstuna Kuriren. Än så länge finns den bara som pappersupplaga och därför kan jag inte länka er dit.

8 kommentarer:

Norrdalen sa...

Jättekul o läsa om er i tidningen idag! Kul o hitta en ny blogg, la till dig på min länklista o hoppas det är okej!

Ha en fin kväll! Vänligen, Jannica

Smilla sa...

Jag läste artikeln. Vad fina ni är! Evelina är en av få tidningar jag faktiskt läser i prasselpappersform :)

Anonym sa...

Så kul, artikeln ser så fin ut! Tänk va kul att spara tills ni blir gamla!

Maria sa...

Så kul Anna! Jag skulle gärna läsa det om det var möjligt.

Estella sa...

Vad roligt! Grattis! Vill gärna läsa dem om den kommer elektroniskt sen. Kram

Annelie sa...

Härligt att ha hittat din blogg, oavsett hur :-)

Persilja sa...

Det ser jättemysigt ut! Milda fina färger. Ja, jag ÄLSKAR ju det också, men har svårt att hålla det så hos mig, därför beundrar jag det än mer hos andra, för det är liksom ouppnåeligt. Ser fram emot läsningen! Kram!

Dubbelörn sa...

Oj, då måste jag ringa grannen imorgon o be om att få deras Evelina!

Och glad är jag för att mattorna passade :).

Stor kram till dig