lördag 18 juli 2009

Eric och Fran





4 kommentarer:

Persilja sa...

Oj, vilka vackra människor! Jo det märker jag bara genom att se deras händer! :D
Såg inlägget du länkade till och vi har ju nästan formulerat oss identiskt! Jag tror faktiskt att vi är väldigt lika på många sätt. På många sätt att tänka. Det glädjer mig, för jag har ju dig som min idol. Jag sööker din frid. ;D Kanske är jag på väg...?

Re-dizain sa...

Vilka vackra händer, och så vilken härlig bild!
Mycket vackra bilder visar du på blommorna och naturen. Jag blir så glad av dom. Nu skall jag lägga till dig på min blogglista så jag kan återkomma och njuta av dessa:)

skapasaker sa...

Vad du är bra på att ta bilder! Jättefina!

Anna Stilla sa...

Ja, brudparet var verkligen vackert. Precis som deras händer.
Jag hoppas att jag får lov att lägga ut några bröllopsbilder, så fort jag har jobbat klart med dem.