tisdag 2 juni 2009

Dropp dropp dropp dropp...




regnet faller sakta...

7 kommentarer:

Fia sa...

Wow så vackert! Det här är bilder som man aldrig kan titta sig trött på.

Estella sa...

Jättevackra bilder! Du är en otroligt bra fotograf!

Maria sa...

SÅ vackra bilder!
Jag vill ha ett makroobjektiv, det står på önskelistan!

Ancan sa...

Du är såååå duktig!!!
Jag njuter till fullo av alla dina underbara bilder - OCH förmågan du har att fånga vardagen!

Erik sa...

Härliga droppfoton! Får mig nästan att se regnet som något positivt, men bara nästan. ;-) I din "dropptriss" så faller jag helt för den tredje, gillar hänget, man anar att droppen snart känner av jordens dragningskraft och släpper taget om lövet.
Lite avis på dina "latdagar", men det är ju om solen vågar sig fram igen. Annars kan man ju lika gärna jobba! :-) Vilket jag tyvärr ska göra nästan hela sommaren, högtryck (ja på jobbet). Må gott!

Anonym sa...

Helt fantastiska foton!

Saba sa...

Jag kommenterade nyss ett tidigare inlägg men jag kan inte låta bli... Ååå vilka vackra bilder! Jag blir helt betagen.