torsdag 26 mars 2009

Och vad hände sedan?



Efter att ha tillbringat några timmar i en affär som säljer arbets- och fritidskläder åkte vi till en helt annan affär. En affär som heter duga för att fylla mina estetiska krav.

- Nu ska vi gå sakta och njuta - sa jag till Magnus.

- Vi njuter för fort - fick jag lägga till efter några minuter. Oj, men titta Magnus, där har vi inte njutit än - utbrast jag överlycklig när jag hittade en än outforskad hörna i affären.






Men tror ni att Magnus njöt? Titta bara på karlen!




Men plötsligt började Magnus ögon glittra!

Varför?

Vad orsakade detta hastiga sinnesskifte?






Ja, det ser ni själva... Och ta med en man in i en växtbutik...
Suck säger jag bara.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hihihi :-)))
Ja, se dessa...njutningar, och humoristiska män ;*)


Kramen
från Eva

Maria sa...

Men det blev iallafall någorlunda rättvist. Du var på tråkig affär och flörtade med "Gunnar" och han fick komma med på sådant som han tyckte var tråkigt och flörta med en porslinsdam =)

Sömsmånen sa...

hihihi, jättekul - och fullt igenkänningsbart!

Fia sa...

Wow, vilka underbara bilder och en rolig historia kring dem.

Anonym sa...

Tänkte samma som Maria...Hi hi