tisdag 21 oktober 2008

Höststämning



Nuförtiden är jag konstant trött.

Det verkar som att både kroppen och sinnen befinner sig i höststämning. Men jag gillar höst och då pratar jag om den nordiska, bruna, våta hösten. Alla löv som ligger på marken börjar lukta lite höstruttet och den fuktiga råa luften tränger innanför jackan...

På ICA såg jag att de ställde adventstakar och stjärnor på hyllorna. År efter år har jag förfasat mig över den tidiga julskyltningen men inte i år. I år känns det mysigt på något sätt.



4 kommentarer:

Maria sa...

På något sätt så rusar tiden fram i racerfart för mig just nu, så det känns som om det alldeles alldeles snart är jul, så också bra att julsaker börjas plockas fram...

Anonym sa...

Lust med en vinkväll nån dag nästa vecka?=) Kramar Emelie<3

Anonym sa...

Samma här! Jag var inne på en lokal loppis häromdan och trodde att de kanske ställt fram sina lådor med julsaker, men icke! sen kom jag på att det ju faktiskt bara är oktober...Jag brukar ofta hitta gamla etiketter, kort och sånt som jag älskar!

Anna sa...

Hej Anna! Är det inte dags att du införskaffar ett av mina alster? Och gratis?!!!! Just nu kan du vinna ett av mina lapptäcken på www.blomsterverkstad.blogspot.com.

Lycka till!