torsdag 24 juli 2008

Sol, vind och vatten.



Väderprognosen har lovat sol så vi har lastat på kanadensaren, köpt lite god mat och åkt till Stendörren. En hel dag ute på sjön! Vi hittade egna öar där vi fikade och solade. Vi ångrade att vi inte hade tagit med tältet. Jag kan inte tänka mig en ljuvligare kväll än den ikväll. Magnus vågade sig på ett havsbad. Jag badade med, dock ofrivilligt. Jag halkade på en av de hala stenarna och åkte ner på rumpan. Det enda jag tänkte på var kameran som jag höll i handen. Som tur var så var det inte så djupt. Kameran klarade sig galant. Jag räknar med något enstaka blåmärke :)








2 kommentarer:

Unknown sa...

Oj va du gör många inlägg!!! Går man inte in på ett par dagar och så finns det hela 6 styken att läsa!!!! TOPPEN! För dom är ju alla lika trevliga!

Nu ska jag in i shoppen och titta!

Lisa

Anonym sa...

Jättefina bilder som vanligt, tur i oturen där då att du klarade kameran och livhanken :D