fredag 6 juni 2008

En Stilla hälsning


5 kommentarer:

Anonym sa...

Vackert - är det du som fotat?

Anonym sa...

Så vackert!

Kan jag mejla dig? Tänka så smått dra mig tillbaka från bloggvärlden, men vill gärna hålla kontakten!

Kram

Lady S

Ninni sa...

Mycket vackert! Jag tycker mycket om baggen här nedanför också!
Må så gott!

Birgitta sa...

Vackert och klokt. Jag gör det på mitt sätt i "min lilla värld".

Kul att få se ditt inlägg från världsmiljödagen. Försöker på många sätt att leva upp till det, i den mån det känns genomförbart.

Semestern ska ju förhoppningsvis ge vila och sans, men det fixar du nog. Kramar och ha det gott i stunden som är. Birgitta

Anna Stilla sa...

Hej på Er!

Tack för era kommentarer. Det är roligt att läsa att ni gillar kortet (ja Soffy, det är jag som har fotat).

Hoppas Ni har det bra i sommarvärmen.

Kram på er alla
Anna

PS. Lady, jag har försökt att maila dig, hoppas det kommer fram. I vilket fall som så blir jag jätteglad om jag får ett mail från dig.