fredag 12 oktober 2007

Helghälsning

Foto: Anna Stilla

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men snälla Anna....nu måste du vara rädd om dig.....jag känner igen dtv du skriver om att röra till det ..ha tusen idéer och inget blir gjort.
Man vill så mycket men hinner så lite......hoppas att du kan sortera bort en del så du mäktar med!!!
Du har ett vädigt vackert hem....det ser ut precis som jag har tänkt mig att du skulle ha det. Rent snyggt enkelt...och det viktigaste...personligt!!!!
Jag blir full i skratt när jag ser din telefon...vi hade en sådan för ett par år sedan....fick problem när man ringde till något företag som sa....välj ett alternativ och avsluta med fyrkant. VADÅ fyrkant....jag har en telefon med snurrskiva här....hallå....hjälp!!!! hihi...
Du har donat om igen härinne.....du har lyckats förena din hemmablogg med din fotoblogg....i en vacker förening ....som alltid när du gör något....det blir alltid så smakfullt!
Men lova att du tar det lite lugnt nu......kraaaammmmm

Anna Stilla sa...

Tack Clara! Jag är redan på god väg att sortera bort och omvärdera.

Vet du, vi har en modern (hm hm) telefon också, just för man blir tvungen till att använda fyrkant ibland. Men det är den gamla som är mest använd.

Vi har nog mycket gemensamt, du och jag. Kram på dig!