fredag 25 maj 2007

Sticka in och kliva ut.



Jag har alltid tyckt om att sticka objektivet in i gräset. Min kamera tillåter hyfsade makrobilder men... Men jag har upptäckt kamerans grova begränsningar samt stora luckor i mina fotokunskaper. Jag måste bli bättre på det jag gör helt enkelt.
Idag har jag gjort något väldigt speciellt. Jag har klivit ut ur bloggen och in i verkligheten. Jag har nämligen träffat en annan bloggare, Dubbelörnen från Lantluft. Hon har skrivit så härligt om vårt jättetrevliga möte så ni får helt enkelt besöka hennes sida för att se vad två galna kvinnor gör när polisbilar kör förbi dom. Bloggvärlden är fantastisk!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk att jag såg att ni träffats! Och haft parkbänksmys! Hihihi! Jag vill också smaka! Och träffas!
Det är för skoj detta med bloggvärlden. Knappt man fattar att man kan ses på riktigt! Lite overkligt för en som INTE provat det!

Dubbelörn sa...

Det var så roligt att träffa dig Anna!!! Du var precis så "galen" som jag hade föreställt dig *gapskrattar*. Vi ses snart igen!

Kramar

mossygreen sa...

Jag säger som Persilja....grön av avundsjuka...skulle också vilja träffa Dubbelörnen och Anna Stilla....vem vet en vacker dag så....
Kram