tisdag 27 februari 2007

Frestelser

Jag gick in på Akademibokhandel för att leta efter någon sångbok till "mina" förskolebarn som jag ska hälsa på imorgon. Då blev jag frestad av alla reaböcker. Om jag hade massor med pengar så skulle jag köpa väldigt mycket. Jag fick nöja mig med ett par syböcker. "Fynda, fixa & sy om" var jag sugen på ett längre tag. Jag är ju lite "do redo" - typ och gillar idéen att göra något nytt av gammalt. Boken är väldigt inspirerande måste jag säga. När jag kom hem så hittade jag Magnus i köket. Han hade förklädet på sig. Det måste man ha när man ska göra chokladbollar. Magnus gör dom godaste bollarna jag har ätit. Jag försökte slingra mig under hans armar för att knycka några extra men både Magnus och Dawid var värre än de värsta vakthundarna.

Inga kommentarer: