onsdag 31 januari 2007

Anorektiker på tvären.



Hela förmiddagen har vi varit på gymmet. Gud vad jag känner mig stark ibland. Det gör faktiskt ingenting att jag har gått från storlek 34 till 42. När jag tittar på mig i spegeln så kan jag bara konstatera att jag gillar det jag ser. Låter nästan hemskt men jag kan inte hjälpa det. På ett halvt år har jag gått upp 12 kg! men allt är inte fet, mycket är muskler (hoppas jag). Jag är kanske anorektiker fast åt andra hållet? När en anorektiker tittar i spegeln så ser hon sig själv tjock fast hon är jättesmal. När jag tittar i spegeln så ser jag att jag ser ok ut fast jag är kanske dundertjock? Det värsta med min viktökning är att jag inte kan ha på mig mina kläder. Man får byta ut hela garderoben ju. Jag tror inte att jag någonsin kommer ner till storlek 34 och vikt på 53 kg men det gör mig inte så ledsen heller.
Efter gymmet handlade vi mat. Hundarna fick förlja med och så kan det se ut när både Nosan och Valle åker bil :-)

Inga kommentarer: