söndag 25 juni 2006

Hemkommen och halvflyttad.

*Funderar*

Hemkommen... alltså hemma i Göteborg. Numera känns det att mitt hem är uppe i Eskilstuna. Till Göteborg kom jag nog för att hämta barnen och mina saker. Oh, vilket jobb det är att flytta. Jag har fått sådana muskler att min tröja spricker. Om man tittar väldigt noga så att säga.
Ringde min pappa för att gratta honom på hans namnsdag. Min familj har tappat tron, de trodde jag hade glömt.

***
W domu i do polowy wyprowadzona

*Zastanawiam sie*
W domu... to znaczy w Göteborg. Wlasciwie to zaczynam odnosic wrazenie, ze moj dom jest w Eskilstuna. Do Göteborg wrocilam aby zabrac dzieci i moje rzeczy. Boze, przeprowadzka jest udreka. Dostalam takich miesni, ze moja bluzka rorywa sie w szwach. To mozna stwierdzic po bardzo wnikliwych obserwacjach.

Inga kommentarer: