lördag 22 april 2006

Till röset, igen.



Sara ringde hem och kollade om jag har kommit. Barnen visste att jag skulle ut till röset. De oroade sig väldigt mycket för att jag skulle gå vilse igen. "Ta med dig dricka. Och snöre. Och mobilen". Men jag tog bara med vatten och kameran. Jag visste att denna gång skulle det gå bra. Jag hade rätt. Väl ute i skogen tog jag 215 bilder. Fantastiskt väder. Sol och riktig sommarvärme.

Sara zadzwomila, zeby sprawdzic czy ja wrocilam do domu. Dzieci wiedzialy, ze ja postanowilam pojsc do kopczyka. Martwily sie, ze ja znowu zabladze. "Wez z soba picie. I sznurek. I komorke." Ale ja wzielam tylko wode i aparat. Wiedzialam, ze tym razem wszystko dobrze pojdzie. I mialam racje. W lesie zrobilam 215 zdjec. Cudowna pogoda. Slonce i prawdziwe, letnie cieplo.

Inga kommentarer: