lördag 4 mars 2006

Punkt för punkt



Följande saker har jag gjort under den alldeles för sega lördagen:
  • upptäckt att mitt hår luktade pyton efter gårdagens festande
  • tvättat håret
  • druckit fyra koppar te för att återställa balansen
  • gjort dagens fynd i min skrivbordslåda /tre cigarretter! precis när jag trodde att jag hade noll hemma/
  • sovit men blivit väckt av att telefonen ringde
  • jobbat med en text men det fick jag lägga åt sidan. Hjärnan var alldeles för mjuk
  • sovit ännu mer
  • bakat en äppelkaka
  • ätit upp äppelkakan
  • druckit ännu mera te
  • pratat med Skwir
  • köpt cigarretter
  • lyssnat på techno. Märklig musik
  • skrivit i bloggen.

Nastepujace reczy robilam w ciagu tej soboty:

  • zauwazylam, ze moje wlosy smierdzialy po wczorajszym pijanstwie
  • umylam wlosy
  • wypilam cztery kubki herbaty w celu przywrocenia balansu
  • w szufladzie odkrylam cos cudownego, mianowicie trzy papierosy, wlasnie, kiedy myslalam, ze mam ich zero
  • spalam, ale telefon mnie obudzil
  • pracowalam z pewnym textem ale musialam to odlozyc. Mozg moj byl zupelnie rozmiekly
  • jeszcze wiecej spalam
  • upieklam ciasto z jablkami
  • zjadlam ciasto z jablkami
  • wypilam jeszcze wiecej herbaty
  • rozmawialam ze Skwirem
  • kupilam papierosy
  • sluchalam techno, dziwna muzyka
  • pisalam w blogu

Inga kommentarer: