tisdag 24 januari 2006

På mitt jobb



Den perfekte modellen. Killen blev dock väldigt glad att "England" på hans keps syntes.
I tamburen har jag min alldeles egen hylla. Ibland får folk för sig att klistra små lappar på min låda. Ett sätt att kommunicera.



Idag har jag varit oerhört vimsig. Folk börjar undra om jag har blivit sjuk. Först upptäckte jag att jag gick till jobbet med min morgontröja på, en sådan tröja som jag brukar dra på mig när jag vaknar för det är så kallt när jag har haft öppna fönster hela natten. Vilken tur att jag har extra kläder på jobbet. Sedan diskuterade jag med mina kollegor och ville ha FRÅGA på mitt SVAR. Och innan jag gick hem så slog jag sönder en burk som har stått tryggt på hyllan i 5 år. Men inte nu längre.



"Om kärlek är en illusion så åt helvete med verkligheten"

Inga kommentarer: